O reklamie w komunikacji miejskiej/transporcie publicznym

Reklamy naklejana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dosyć powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną szanse na to, że ludzie to zauważą. Znaczna część autobusów nie z rzadka odwiedza chociaż na jakiś czas zatłoczone tereny miasta, co daje właśnie szansę, że spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas dostrzeże.

Marketing, który używa transport publiczny jako sposób na reklamę to nie jest nic nowego. Z reguły przybiera to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego tramwaju, czy autobusu nie będzie czymś nietypowym przy zwyczajnym wyjściu na miasto gdyż ludzie faktycznie wybierają taką formę reklamy.

Transport publiczny taki jak autobusy jest jedną z typowych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Wielu z nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest znana i zauważalna więc nie jest rzeczą odosobnioną, że ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojeździe.

Tramwaje są już standardem jeżeli chodzi o miejski widok. Można je łatwo dostrzec w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, że są widoczne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, że chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę.

 

 

autobusy reklama

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.