Reklama zewnętrzna – ważkie porady

1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują towar czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Mądrze wybierz lokalizację

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezwykle istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niebanalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Oryginalne wpływy na reklamy zewnętrzne są znaczące, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak odmienna od tego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jak dać im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, aby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.